הונדה אופנועים להרגיש את העוצמה

0
1141
הונדה אופנועים להרגיש את העוצמה
קרדיט תמונה הונדה רחובות

רכיבה על אופנוע היא דרך חיים וכל אחד מהרוכבים מסגל לעצמו את הקטגוריה שבה הוא בוחר לרכב על אופנוע. זו יכולה להיות רכיבה על הכביש, רכיבת שטח, או לחלופין רכיבה על אופנוע ספורטיבי למטרה של מרוצי אופנועים.

מדובר באופנוע מיוחד במינו, בעל עוצמתיות אדירה בעת הרכיבה ולכן הוא מתאים לצעירים וגם למבוגרים שהם צעירים ברוחם.

התנסות ברכיבה ספורטיבית 

כדי לעבור לרכיבה ספורטיבית במסלולים שהם מלאי הפתעות וכוללים עליות, ירידות, עיקולים וסללום, דרוש שיהיה לרוכב הרבה מאד ניסיון של רכיבה רגילה או רכיבת שטח. רוכב מיומן ומנוסה שרואה את הדברים מראש, מסוגל לעבור ללמידה על מגרש של הפעילויות הספורטיביות. 

מעבר לרכיבה ספורטיבית 

מעבר זה כרוך בהרבה מאד אימונים לאורך זמן לאור המסוכנות הרבה שקיימת ברכיבה במרוצי ספורט. כל רוכב חייב ללמוד את כל נקודות התורפה ואת כל האפקטים שעלולים להפריע לו במהלך הרכיבה ואיתם הוא חייב להתמודד שעה אחר שעה, כדי להצליח לסיים את המסלול בשאיבה להיות באחד המקומות הראשונים. מדובר בפרק זמן ארוך של למידה אצל מדריכים מומחים ורק לאחר אישורם, הרוכב יכול להתחיל להתחרות במרוצים אמיתיים של אופנועים.

אופנוע מרוצים דגם 100 NSF

האופנוע החדש של הונדה תוכנן יוצר באופן ייעודי לתחום מרוצי האופנועים מוטו 3 ומשקלו הוא 73.6 קילוגרם. כדי לרכב עליו יש צורך ברישיון אפור וליהנות מרכיבה בכלי שהוא יוצא דופן. .מי שמתנסה ברכיבה מסוג זה בבית הספר לרכיבה מתקדמת בבית ברל, מבין מהר מאד את הטכניקה של הרכיבה הזו שכוללת שימוש בהילוכים באופן הפוך לאופנועי הכביש, תוך ישיבה קרבית בניצול מומנט גבוה בכמות נמוכה של סיבובים לדקה.

תכונות טכניות ייחודיות של האופנוע 

כדי להוציא מהרכיבה את המיטב, תכננו המהנדסים של הונדה מפרט טכני ייעודי למטרת מרוצי האופנועים הכולל הקפדה ייחודית על הבטיחות ודבר זה ניכר במפרט הטכני של האופנועים.

יש באופנוע זה צילינדר אחד, העובד על קירור אוויר, 4 פעימות, הספק של 8.3 כוח סוס בכל 10,000 סיבובים לדקה. יש בו 5 הילוכים, הנפח הוא 99.2, מומנט מרבי 11.6 מ"מ ב – 9.500 סיבובים לדקה. סיס גלגלים הוא 1,074 מ"מ, גובה המושב הוא 681 מ"מ ומרוח הגחון הוא 123 מ"מ.

המתלה הקדמי הוא טלסקופי, מתלה אחורי הוא זרוע לבולם יחיד, הבלם הקדמי והאחורי הם דיסקים. בכל אופנוע מסוג זה קיימים גלגלים מעולים כדי ליצור יציבות אופטימלית של הגלגלים בכל נקודת זמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here