הדרך הבטוחה לרכישת משאית היא באמצעות מגרשי משאיות יד 2

0
1883
הדרך הבטוחה לרכישת משאית היא באמצעות מגרשי משאיות יד 2
קרדיט FREEPIK

עסקים רבים זקוקים למשאיות איכותיות כדי לבצע פעולות לוגיסטיות שונות ברחבי הארץ. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לרכישת משאית היא באמצעות מגרשי משאיות שיש בהן שפע של אופציות לרכישת משאיות בגדלים ובדגמים שונים. 

יש עסקים אשר יש להם מסוגלות כלכלית ולכן הם רוכשים משאיות חדשות, אך לעסקים רבים אחרים אין את היכולת לרכוש משאית חדשה שהיא יקרה ובמיוחד אם הצורך הוא לרכוש יותר ממשאית אחת. זו הסיבה שהאופציה של רכישת משאית יד שנייה המוצעת דרך מגרש משאיות היא אפשרות מעולה ומדרבנת בעלי עסקים רבים לבחור בה בעת הצורך. 

ההיצע שקיים במגרש משאיות יד 2 

הצורך של כל עסק הוא שונה, יש עסקים אשר זקוקים לארגז משא בנפח מסוים ועסקים אחרים שזקוקים לנפח גדול או קטן יותר, לעיתים הצורך הוא של ארגז גבוה ולעיתים ארגז נמוך או פתוח הוא הנכון ביותר לסוג העסק. 

אפשר לרכוש משאיות שונות בהתאם לשנתון הרצוי. ככל שמדובר בשנתון מתקדם יותר, כך העלות של המשאית תהיה גבוהה יותר ובהתאם לקריטריונים נוספים כמו כמות הקילומטרים שביצעה משאית זו, מצבה הפיזי ועוד. 

מגרשי משאיות 

ישנם מספר יבואנים בארץ שמוכרים משאיות יד שניה במגרש או באתר האתר. דוגמא לאחד כזה הוא מגרש משאיות של איסוזו באתר כאן, אשר מציע מבחר גדול של משאיות כמו לדוגמה:

  • משאית בעל ארגז סגור החל בנפח של 7.5 טון ועד נפח של 12 טון.
  • משאית בעל ארגז סגור לקירור או להקפאה בנפח החל ב-7.5 טון ועד 12 טון. 
  • משאיות בעלות דופן הידראולית במשקלים שונים.
  • משאיות לאחר השבחה כדי להתאים אותן למכירה וגם משאיות ללא השבחה טרם המכירה.

ההיצע כולל משאיות הן בשנתונים קרובים כמו 2020-2019 והן בשנתונים ישנים יותר כמו 2014 – 2019. 

כל אדם שמעוניין לרכוש משאית איסוזו מגיע אל מגרש משאיות, שבו הוא מבצע עסקה בטוחה מהיבואן ולכן הוא רגוע שהעסקה היא מעולה. מעבר לכך הוא מקבל מידע מלא של כל היסטורית הטיפולים שבוצעו במשאית זו מיום הקנייה שלה. באפשרותו של הלקוח לקבל מימון של מאה אחוז של עלות המשאית וכך הדבר יסייע מאד לניהול העסקים שלו. זהו פתרון מעולה עבור עסקים חדשים ועבור עסקים שיש להם קושי כספי לעמוד בעלויות כספיות גבוהות. 

מגרש משאיות מרכזי הוא בראשון לציון במרכז העסקים שורק. 

מגרש משאיות נוסף ממוקם בחוף שמן בחיפה. 

מגרש משאיות הינו – טויוטה

משאיות הינו קיימות האופציה של 7.5 טון וקיימים גם דגמים נוספים בנפח של 5.5 טון ו – 5.1 טון. אפשר לרכוש משאית, להשכיר אותה או לחלופין לבצע עסקת ליסינג. תא היחיד או לחלופין תא הצוות קיים באופציה הידנית וגם באופציה של אוטומט.

המגרש ממוקם בחולון. 

בכל מגרש משאיות שתבחרו רצוי לבדוק בנוסף:

  • האם המשאיות עברו השבחה
  • מהם מסלולי המימון המוצעים 
  • האם יש אחריות לאחר רכישה 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here