האם כדאי לבצע טרייד אין לרכב?

0
1586
האם כדאי לבצע טרייד אין לרכב?
קרדיט לתמונה: טויוטה

לא משנה כמה אנחנו אוהבים את הרכב שלנו, רגילים אליו או אפילו קשורים אליו, כל אחד מאיתנו מגיע לשלב בחיים בו הוא מרגיש שהוא צריך להתקדם הלאה ולעבור לרכב חדש. אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להחליף את הרכב הישן ולהתקדם לרכב חדש, עסקת טרייד אין יכולה להיות הפתרון הנוח ביותר עבורכם.

מתי תדעו שהגיע הזמן לעשות טרייד אין לרכב שלכם?

הצרכים השתנו – עבור רבים הרכב הפרטי הוא לא רק כלי תחבורה שמסיע אותנו ממקום למקום, אלא גם המשרד ולפעמים אפילו הבית, לפחות מבחינת השעות שאנו מבלים בו. ככזה אנחנו רוצים שיהיה נוח ומרווח, ולפעמים אפילו מפנק. אם אתם מרגישים שהרכב הנוכחי שלכם כבר לא עונה על הצרכים שלכם, ייתכן וזה הזמן לשקול עסקת טרייד אין שתאפשר לכם למכור את הרכב הישן ולהתחדש ברכב משודרג יותר.

לדוגמא – לרכבי המיני יש את הקסם שלהם, אבל הם מתאימים לתקופה מאד מסוימת בחיים. אם ברשותכם רכב מיני ואתם מרגישים שהגיע הזמן להתקדם הלאה, תוכלו לבצע עסקת טרייד אין במסגרתה תמכרו את רכב המיני שלכם ותרכשו רכב משפחתי או אפילו SUV.  

המשפחה גדלה – כשרכשתם את הרכב הנוכחי שלכם עוד הייתם זוג צעיר, או עם ילד אחד. כמה שנים אחר כך הצטרפו חברים נוספים למשפחה, והגיע הזמן לעבור לרכב משפחתי עם שפע מקום לכולם. באמצעות עסקת טרייד אין תוכלו להחליף את הרכב הישן שלכם ולבחור את המכונית המשפחתית הבאה שלכם מבין מגוון הרכבים המשפחתיים הקיימים, שתעניק מענה אופטימלי למשפחה שלכם.

מהם היתרונות ברכישת רכב בעסקת טרייד אין?

יותר שקט נפשי, פחות כאב ראש – ההתעסקות במכירת רכב ישן עשויה להיות ארוכה, מתישה ומסובכת. השיחות עם הקונים הפוטנציאלים, נסיעות המבחן והבדיקות גוזלות מכם זמן יקר, והוויכוחים וההתמקחויות על המחיר מעוררות לחץ וכאבי ראש. רכישת רכב בעסקת טרייד חוסכת מכם את החיפוש הארוך והמתמשך אחר קונה מתאים, אתם פשוט מביאים את הרכב הישן למקום בו אתם רוכשים את הרכב החדש, ומשתמשים בסכום הכסף שקיבלתם עליו לתשלום על הרכב החדש.

יותר נוחות, פחות זמן – כשאתם מוכרים רכב ישן לצורך רכישת רכב חדש, קשה מאד לתזמן את המכירה והקניה כך שלא תישארו בלי רכב. אם מצאתם קונה לרכב הישן ועדיין לא רכשתם את הרכב החדש, או לא קיבלתם את מפתחות, אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא רכב למשך תקופה. ברכישת רכב בעסקת טרייד אין, הרכב הישן שלכם נשאר אצלכם עד שאתם מקבלים את הרכב החדש, ורק כשאם מגיעים לקבל את הרכב החדש אתם מוסרים את הרכב הישן.

יותר מימון, פחות הוצאות – סביר להניח שהתשלום שתקבלו על מכירת הרכב הישן שלכם לא יספק לרכישת רכב חדש. ייתכן ותצטרכו להשלים אם הסכום בעצמכם, ובמקרים מסוימים יכול להיות שתזדקקו להלוואה. ברכישת רכב בעסקת טרייד אין תוכלו ליהנות מתנאי מימון נוחים וממגוון מסלולי הרכישה שמציע היבואן, כולל מגוון רחב של מסלולי הלוואה בנקאיים וחוץ בנקאיים בריבית נמוכה. תוכלו גם לבחור במסלולי ליסינג שיאפשרו לכם לרכוש רכב חדש בתנאים שלכם.

השלבים לביצוע עסקת טרייד אין מוצלחת 

בדקו את מחיר הרכב – בשלב הראשון של עסקת הטרייד אין וודאו את מחיר הרכב הישן שלכם ואת מחיר הרכב החדש אותו אתם רוצים לקנות, על מנת להבין מהו הסכום העומד לרשותכם וכמה אתם צריכים להוסיף.

בדקו את עלויות האחזקה של הרכב החדש – עלויות האחזקה של רכבים חדשים עשויות להיות גבוהות יותר, החל מחלפים ותיקונים וכלה בביטוח הרכב. במידה ובחרתם לבצע את עסקת הטרייד אין אצל היבואן, תוכלו ליהנות משירות תיקונים מקצועי שישמר על ערכו של הרכב החדש שלכם.

בדקו את אפשרויות המימון – לאחר שביררתם מהו סכום הכסף אותו עליכם להוסיף לצורך רכישת הרכב החדש, בדקו אילו אפשרויות מימון מוצעות לכם. רוב היבואנים המאפשרים רכישת רכב בעסקת טרייד אין מציעים פריסת תשלומים חודשיים לצורך רכישת הרכב החדש, או מגוון רחב של מסלולי הלוואה בנקאיים וחוץ בנקאיים.

בצעו את ההחלפה – לאחר שבחרתם את הרכב החדש והסדרתם את תשלום, תוכלו להגיע אל היבואן עם הרכב הישן ולצאת חזרה הביתה ברב חדש ומשודרג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here