בעלים של סוכנות רכב? כך לא תפספס אף לקוח!

0
219
קרדיט תמונה: סוכנות אלון סוזי, פרסום ודיגיטל לענף הרכב

בעלי סוכנויות רכב חדש / יד שניה ומוסכים יודעים כמה חשוב לענות מיידית לכל פניה של לקוח פוטנציאלי, לקוחות המעוניינים בקניית רכב בין אם חדש או מבעלות קודמת מחפשים מעל לכל אמינות של הסוכנות ממנה ירכשו את הרכב, סוכנות אלון סוזי, פרסום ודיגיטל לענף הרכב מביאה לכם את המוצר שאתם בדיוק צריכים:

צ'אטבוט מוטורס לענף הרכב

צ'אטבוט הוא למעשה כלי איכותי ועוצמתי הפועל באמצעות בינה מלאכותית AI. כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לאתר הסוכנות, בצורה ידידותית ונעימה לגולש (אותו לקוח פוטנציאלי) צ'אטבוט מוטורס פותח בשיחה, מברך את הגולש לשלום ושואל אותו איזה סוג שירות הוא מחפש, לדוגמא: קניה של רכב, שירות, לקוח קיים, השכרה, ליסינג ולמעשה כל האפשרויות הקיימות אצל אותה סוכנות והכל בהתאמה אישית לסוכנות. הצ'אטבוט לאחר הבחירה הראשונית של הלקוח מציג שאלה יותר מעמיקה, לדוגמא, במידה והלקוח מעוניין בקניית רכב, השאלה הבאה יכולה להיות האם יד 2, חדש, ליסינג או לא יודע בוודאות.

הלקוח הפוטנציאלי מתבקש להשאיר מספר טלפון לחזרה או אימייל (שוב בהתאמה אישית לסוכנות ולפי דרישותיה).

איך מתקבל הליד בסוכנות שלכם?

לאחר הזנת מספר טלפון ופרטי הרכב המבוקש, הצ'אטבוט יענה בתודה ויבקש את שמו. לאחר מכן יודה לו וירשום שנציג אנושי יחזור אליו בהקדם. שיחה עצמה של הבוט יכולה להיות בלשון זכר או נקבה וכוללת גם תמונה של הנציג (אמיתי או לא לבחירת הסוכנות)

נציג המכירות/ שירות בסוכנות יקבל את כל מלל השיחה מהצ'אט ובנוסף את מספר הטלפון שלו ושמו.

נציג המכירות יוכל להמשיך ולהתנהל מול הלקוח במערכת הייעודית שיש לצ'אטבוט מוטורס, באמצעות הוואטסאפ – לתעד את פרטי השיחה, לייצר אוטומציה להמשך, תזכורות ועוד פעולות.

קרדיט תמונה: סוכנות אלון סוזי, פרסום ודיגיטל לענף הרכב

כלים נוספים במערכת צ'אטבוט מוטורס

  • מערכת ניהול ייעודית בהתאמה
  • אפשרות לחלוקה לנציגים ולמחלקות – רכב חדש, יד שניה, מרכז השירות
  • התאמה אישית לכל סוכנות רכב ולמרכז שירות (במידה ומשולב עם מרכז שירות-מוסך)
  • יצירת אוטומציות וחזרה ללקוח אחרי פניה
  • אפשרות לתיאום פגישה ישירות מאווטסאפ ועוד

היתרונות בצ'אטבוט מוטורס

ישנם מספר יתרונות בולטים בשירות מסוג זה, בין היתר:

  • זמינות של 24/7 ללקוח והתנהלות בוואטסאפ שהלקוחות מעדיפים ואוהבים להתנהל בפלטפורמה זו
  • נציג המכירות מתכונן לשיחת המכירה עם הלקוח הפוטנציאלי, יודע מה הוא חיפש ויכול לגשת לשיחה שכשיש בידיו את כל המידע הדרוש לצורך המכירה
  • לקוח שהשאיר פרטים שווה ערך ללקוח שהגיע פיזית אליכם לסוכנות ולמעשה אחוזי ההמרה לסגירת העסקה עולים בעשרות אחוזים אל מול לקוח שפשוט ביקש באתר ואינו "סגור" על מה בדיוק הוא רוצה.
  • שירות וזמינות – הלקוח מקבל שירות איכותי, מקצועי ומהיר ומעריך זאת. גם במידה והתהליך לא התפתח לכדי עסקה בפועל, הוא יזכור את הסוכנות וכאשר הנושא יהיה שוב רלוונטי הוא יצור קשר בשנית.
  • נתוני הלקוח נשמרים אצל הסוכנות והסוכנות למעשה יכולה לשלוח לו מידע וחומר שיווקי מידי פעם.
  • התאמה אישית למוסכים, סוכנות רכב, סוכנות השכרה וכו'

אל תפספסו עוד לקוחות!

צרו קשר עם סוכנות פרסום לענף הרכב אלון סוזי

נשמח לעמוד לשירותכם!