אביזרי רכב – הפינוק המושלם

0
519
credit Pixabay
כלי רכב הוא הרבה יותר מאמצעי אשר מוביל אותנו מנקודה אחת לאחרת. הוא מקום שאנחנו מבלים בו בחלק מהמקרים שעות רבות ועל כן כדאי שיהיה נעים ומזמין. אביזרי רכב משדרגים את הלוק ואת האווירה

רונן הוא מה שמכונה בפי החבר'ה "חולה הגה". "אין יום שאני לא מנקה את הרכב שלי", אומר רונן. "החברים שלי יודעים שברכב שלי אין מצב לאכול או לשתות, אין מצב לעשן, אין מצב להיכנס עם נעליים מלאות בוץ ועוד כל מיני שגעונות. אני חושב שהרכב הוא הרבה מעבר לארבעה גלגלים ושלדה מפח. כאשר אנשים רואים רכב מלוכלך, מוזנח, לא מטופח, הם בטוחים שגם ככה נראה האדם שנוהג באותו רכב. אני ממש לא כזה. אצלי הכל מתוקתק, הכל צריך להיות מבריק, במקום ובריח שכל מי שנכנס לא יכול להישאר אדיש אליו. זה אני. אחד הבילויים הכי כיפיים מבחינתי הוא להגיע לחנות שמוכרת אביזרי רכב ולהתפנק בכל מיני גאדג'טים שמשפרים את הנוחות ואת האווירה ברכב".

התחביב של רונן יצא מזמן מגבולות המדינה. "תמיד כשאני נוסע לחו"ל אני בודק איפה יש חנויות מיוחדות שמוכרות אביזרי רכב. ביקרתי כבר בהרבה חנויות כאלה באירופה ובארצות הברית. חלק מהן היו ממש מדליקות וקניתי משם הרבה דברים וחנויות אחרות היו יותר סתמיות. בכל מקרה, ממש כמו שיש אנשים שאוהבים לקנות נעליים, בגדים או כל דבר אחר, עבורי אביזרי רכב הם הדבר".

גם חנן חולק עם רונן את אותו התחביב. "יש לי אוסף של אביזרים לרכב שאספתי לאורך השנים", הוא מספר. "יש לי כל מיני פריטי אספנות של מותגי רכב שאני אוהב או כאלה שהתלהבתי מהם כשהייתי צעיר. אשתי בהתחלה חשבה זה סתם שיגעון שיחלוף, אבל עם הזמן היא גם נדבקה בהתלהבות. כשאנחנו נוסעים לטיול בחו"ל תמיד אנחנו חוזרים עם מתנות לילדים וגם עם איזו מזכרת לאוטו".

בעבר חנויות אשר מוכרות אביזרים לכלי רכב היו די איזוטריות בנוף המקומי. אביזרים אלו הסתכמו בעץ ריח, טסות לגלגלים או כיסוי להגה. היום המציאות שונה לחלוטין. יש אינסוף אביזרים וגאדג'טים שבהם ניתן לאבזר את כלי הרכב. חלקם ממתוגים לפי יצרנים ואחרים הם גאדג'טים כלליים שפשוט הופכים את השהות ברכב למפנקת ומזמינה.

בכל הנוגע למחירים, כאן הקשת היא מאוד רחבה. ניתן, כמובן, למצוא אביזרים זולים באתרים בחו"ל, אבל אלו לא בהכרח איכותיים ועלולים לגרום לאכזבה. מן העבר השני, ניתן לרכוש את האביזרים הנחשקים בחנויות בישראל או מעבר לים, להרגיש את המוצר, לדמיין איך הוא ישתלב ברכב הפרטי שלכם וליהנות מחוויה מושלמת.

בין אם תבחרו לפנק את הרכב במוצרים ישראליים או מיובאים, רכב שיש בו אביזרים כיפיים הופך את הנסיעה בו למהנה וחווייתית הרבה מעבר לרגיל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here