מוסך מורשה טויוטה – מוסך ברמה יפנית

0
1526
מוסך מורשה טויוטה – מוסך ברמה יפנית
Credit: shutterstock

טויוטה הוא אחד ממותגי הרכב האהובים בישראל, אשר נמצא בכל שנה בראש רשימת הרכבים הנמכרים ביותר. 

רכבי טויוטה הם הרכבים הנמכרים בשוק לא במקרה: המותג היפני שם לעצמו מטרה את שיא האמינות והבטיחות. בכל מוסך מורשה טויוטה תמצאו מוסכניקים שיגידו לכם כמה הרכבים של טויוטה אמינים. מעטות הפעמים שתצטרכו להגיע עם הטויוטה שלכם למוסך, אך בפעמים המעטות שכן תתגלה תקלה, או כאשר חלילה תעברו תאונה או תרצו להעביר את הרכב שלכם בדיקות שגרתיות – באיזה מוסך תבחרו? 

חיפוש אחרי מוסכים כמו מוסך טויוטה בחיפה, מוסך טויוטה בצפון וכו׳, יכול להיות מעייף וחסר תובנות. יש כל כך הרבה מוסכים מורשים כלליים, ומאחר שאנו כה תלויים ברכב שלנו, אנו מפחדים לעשות בחירה שתגרום לנו למפח נפש. מה שיכול לחסוך לנו את ההתלבטות הקשה היא בחירה במוסך מורשה על ידי היבואן. אמנם נשלם מחיר קצת יותר גבוה, אך נהיה סמוכים ובטוחים בתיקונים ובחלפים שהרכב יקבל. אז למה בעצם מוסך מורשה יבואן עדיף על מוסך מורשה כללי?

מוסך מורשה טויוטה – אמינות מעל לכל

אם קניתם טויוטה, רכב של מותג יפני שידוע באמינותו, אין סיבה שתבחרו מוסך שאין לו הסמכה מהיבואן. עובדי מוסך מורשה טויוטה מקבלים מהיבואן את ההכשרה המתאימה לכל רכב חדש בשוק. האמינות של המוסך הזה נוגעת לכל אלמנט קטן שבו – החל מהמחירים, שהם קבועים מראש ולכן אף איש מקצוע לא יכול לשנות אותם בפתאומיות. כמו כן, החלפים שהרכב שלכם יקבל יהיו חלפים מקוריים בלבד ולכן גם תוכלו להיות שקטים שהם תקינים ב-100%. 

את הרכב שלכם יראו ויתקנו רק אנשי מקצוע שעברו הכשרה ספציפית לכל דגם ודגם. בכל דור חדש של מכוניות מתבצעות הכשרות כאלו עוד טרם הרכבים מגיעים לשוק. זאת אומרת שגם אם קניתם את הדגם החדש ביותר שיצא זה עתה לשוק, שבוע לאחר הקנייה תתרחש חלילה תאונה והרכב שלכם יינזק, אם תגיעו אל מוסך טויוטה בחיפה תהיו סמוכים ובטוחים שמי שמטפל ברכב שלכם עבר הכשרה מיוחדת לטיפול במנגנונים החדישים שלו ולמבנה המיוחד שלו. 

תקופת אחריות

אם קניתם רכב חדש ומתגלה בו תקלה, או שעברתם תאונה למרבה הצער, אין סיבה ללכת למוסך מורשה כללי. מוסך כזה לא יתייחס בכלל לאחריות שיש לכם על הרכב. כמו כן, אין סיבה ללכת למוסך ההסדר עם חברת הביטוח. חברות הביטוח בדרך כלל יבחרו מוסך גנרי שיתאים לצפי שלהן לעלויות התיקון. אם תרצו טיפול מעל ומעבר, הגיעו אל מוסך מורשה טויוטה. שם לרוב התיקון ייפול על האחריות שעל הרכב החדש שלכם ולא תצטרכו לשלם על תיקון או חלפים. גם על החלפים המקוריים שתתקינו ברכב ישנה אחריות של שנה-שנתיים לפחות. מרגע שתצאו מהמוסך תוכלו להיות שקטים עם ההחלטה שלכם ובטוחים שגם אם תצוץ תקלה נוספת ובלתי צפויה, יש לאן לחזור – מוסך טויוטה בחיפה.

אין להקל ראש בכל הנוגע לרכב שלכם

מרביתנו נוהגים ברכב על בסיס יומיומי, בין אם זה לעבודה, לסידורים, עם הילדים, לטיולים ולבילויים. חשוב לכן שאמצעי התחבורה העיקרי שלנו יהיה בטיחותי, אמין וראוי לנסיעה על הכביש. על כל הפרמטרים האלה יענה רק מוסך מורשה טויוטה שיוודא כי הטויוטה שלכם תצא ממנו כמעט כמו שהיתה כשנקנתה – באמצעות החלפים הטובים ביותר, אנשי המקצוע המוכשרים, ובעיקר הידע והמומחיות הדרושים להתנהלות עם רכב מסוים של החברה הספציפית. בין אם אתם מחפשים תיקון, בדיקה שגרתית או הכנה לעונת החורף – מוסך טויוטה בחיפה יספק את כל הצרכים הדרושים לרכב.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here