המדריך האולטימטיבי להשכרת משאית

0
2205
המדריך האולטימטיבי להשכרת משאית
מקור pixabay

השכרה של משאית נחשבת לפופולרית מאוד, ומתאימה למגוון של סיטואציות בהן אנחנו זקוקים למשאית לפרק זמן מוגבל של מספר ימים ועד למספר שבועות. זו יכולה להיות השכרת משאית לטובת חיזוק צי המשאיות לתקופה מוגבלת, משאית לטובת משימה מרוחקת, משאית זמנית במקום משאית תקולה שנמצאת במוסך ואפילו משאית לטובת משימות פרטיות כדוגמת הובלה עצמית של תכולת הדירה שלכם. אז איך משכירים משאית בדרך האולטימטיבית, מבלי שמפספסים אף פרט חשוב?

כל הצעדים החשובים בהשכרת משאית

  • להבין איזו משאית אתם צריכים – ישנם סוגים רבים של משאיות, כשכל משאית משמשת למטרה מסוימת ומסוגלת לשאת מטען במשקל שונה. לפני שתבחרו משאית להשכרה, תגדירו לעצמכם את הצורך שלכם. יתרה מכך, חשוב לבחור במשאית שהנהג המיועד יוכל לנהוג עליה בהתאם להיתר ברישיון הנהיגה. 
  • חקר שוק והשוואת מחירים – לא מומלץ לקפוץ על ההצעה הראשונה שמגיעה אליכם, וכדאי לעשות חקר שוק. כמעט תמיד תוכלו למצוא הצעה טובה יותר ממה שמצאתם לראשונה. בנוסף, במקרים רבים השכרה של משאית דרך האינטרנט תהיה זולה יותר מהשכרת משאית באופן טלפוני.
  • נוחות השכרה – בחרו בחברה שמספקת לכם את דרך ההשכרה הנוחה ביותר, ומעמידה לרשותכם מוקד זמין לכל שאלה. למשל, השכרת משאיות של איסוזו תוכלו לעשות דרך האתר של היבואן הרשמי של החברה בישראל. 
  • חתימה על חוזה -לפני שתחתמו על חוזה ההשכרה, וודאו שהבנתם את כל הסעיפים, לרבות נושא הביטוח על המשאית. בניגוד להשכרה של רכבים פרטיים, השכרה של משאית היא עניין רגיש יותר בעיקר בגלל השווי שלה ולכל סעיף יש משמעות.
  • בדיקת תקינות ויזואלית – אל תתיישבו על ההגה לפני שסקרתם את המשאית היטב מלפנים ומאחור. צלמו את לוח המחוונים וכן כל שריטה ומכה שקיימות על המשאית ותעדו זאת. אם תשכירו את המשאית מחברה מפוקפקת, היא עלולה לחייב אתכם בגין שריטות ומכות על הפח.
  • חברת ההשכרה – ככלל, לא מומלץ להשכיר רכב מחברה שאינה מוכרת. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר במשאיות, שהשווי שלהן הוא גבוה מאוד. העדיפו להשכיר משאית רק דרך חברה מוכרת, וותיקה ובעלת מוניטין וכך תצמצמו את הסיכון לנפילה בפח.

תכנון התקציב שלכם – למשאית טובה ולזמן השכרה מספק

כאמור, כדי לבצע השכרת משאית באופן מוצלח כדאי לעבור על הסעיפים מעלה, ולחלק אותם ל-3 חלקים: נוחות ושירות, התאמה למשימה ולצרכים ובטיחות וביטחון. כדאי לתכנן את התקציב שלכם כך שמצד אחד תוכלו להשכיר איתו משאית איכותית שעונה לצרכים שלכם בהיבטי משקל מטען, מבנה ארגז ותא נהג מרווח, ובמקביל שתוכלו לקבל את מספר הימים המבוקש. כדאי לשים לב שבחלק מהחברות שמציעות השכרה של משאית, ככל שתשכירו את המשאית ליותר ימים – כך המחיר של כל יום ירד. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here