אי סטופ מצברים עם הטיפים שיעזרו לכם כאשר מצבר התרוקן

0
1885
אי סטופ מצברים עם הטיפים שיעזרו לכם כאשר מצבר התרוקן
קרדיט FREEPIK

רגע לפני שתרוצו לבצע החלפת מצבר, הכנו עבורכם מדריך טעינת מצבר לנהג והנהגת. החייאת מצבר לרכב היא לא פעולה מאוד מורכבת ולפעמים יכולה לספק לנו עוד כמה חודשים עם המצבר הישן. אם שאלתם את עצמכם איך להחיות מצבר, הכנו עבורכם מדריך טעינת מצבר לנהג והנהגת. באנו לעזור!

מתי עלינו להחליף את המצבר?

החלפת מצבר לרכב הינה סיטואציה שנתקל בה אחת לכמה שנים וחשוב לרכוש מצבר איכותי ואמין. אמנם, ישנם מצבים בהם המצבר רק התרוקן ולא שבק חיים לגמרי וניתן יהיה לבצע טעינת מצבר עם כבלים או בוסטר. לדוגמא, מצב בו שכחנו את האורות דלוקים למשך והרכב עמד לילה שלם. 

כיצד לטעון מצבר לרכב בצורה נכונה

החייאת מצבר לרכב היא לא פעולה מאוד מורכבת. בכדי לעשות זאת, תצטרכו אחד משני הדברים הבאים: כבלים או בוסטר למצבר. בוסטר הוא סוללה ניידת שבדרך כלל אפשר לשים בבגאז' הרכב. כל עוד הבוסטר טעון, יהיה ניתן לחברו למצבר ולהטעין אותו בקלות. טעינת מצבר ריק עם בוסטר לא אמורה לקחת יותר מרבע שעה-חצי שעה. אם אין לכם בוסטר, טעינת מצבר רכב עומד תצריך ממכם שימוש בכבלים וחיבור לרכב נוסף. ליתר דיוק, חיבור למצבר של רכב נוסף. הנה כל מה שצריך לדעת: 

חיבור נכון בין המצברים בעזרת כבלים של התנעה 

חשוב לזכור, עליכם לחבר בין הפלוס של המצבר לפלוס של המצבר של הרכב שעומד מנגד. ככה גם לגבי החיבורים של המינוס. תחברו מינוס למינוס בין המצברים. שימו לב, הצבעים של כבלים למצבר הם שונים אחד מהשני בכדי שתוכלו לוודא את ההפרדה בין פלוס למינוס.

לאחר שמטעינים את המצבר, כדאי לבדוק כמה זמן לוקח להטעין מצבר בנסיעה. אם בנסיעה אחת הצלחתם להטעין אות במלואו, ייתכן שהמצבר תקין ואולי סתם שכחתם את האורות דולקים בלילה. אם המצבר לא מצליח להיטען בנסיעה (של יותר מחצי שעה), ייתכן שאתם צריכים התקנת מצבר עד הבית עם חברת אי סטופ מצברים. טעינת מצבר ריק היא פתרון אופציונאלי, אבל התקנת מצבר עד הבית היא פתרון עדיף, במיוחד אם המצבר כבר ישן.  

אי סטופ מצברים עד הבית בכל הארץ 

בין אם אתם צריכים טעינת מצבר נכונה או החלפת מצבר, כדאי להכיר את השירותים של אי סטופ מצברים עד הבית . אם אתם תתעקשו שלא להחליף את המצבר הקיים, אנחנו נשמח להגיע בכדי לבצע בו טעינת מצבר פרוק בצורה נכונה. חברת אי סטופ מצברים מבצעת שירותי התקנת מצבר עד הבית בפריסה ארצית. אנו מתקינים מצברים בפרטיות, מסחריות, ג'יפים, משאיות ועוד. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here