אטרקציות בראש השנה

0
2224
אטרקציות בראש השנה

שנה חדשה מתחילה ואיתה בילויים ואטרקציות חדשות, האמת שזה לא בא לנו כל כך בזמן, רק לפני כחודש בילינו את עצמנו לדעת בחופש הגדול, אבל אלה החגים שלנו ואנחנו אוהבים אותם. מה כבר נוכל לעשות בראש השנה שלא עשינו בחופש הגדול? פורטל קרמל ממליץ לכם על כמה בילויים מיוחדים שיכניסו אותנו לאווירת החג:

  • קטיף פירות החג: קטיף פירות זה לא רק תותים, עם כל הכבוד הגדול שיש לנו לתותים הטעימים. ראש השנה הוא זמן מצוין לעשות קטיף של פירות החג כמו תפוחים ורימונים. אז קחו את הילדים, הצטיידו בסלסלה ותכבשו את השדות.
  • כמובן שעדיף לערוך את אטרקציית קטיף הפירות טרם ערב החג, כי אנחנו רוצים שהשלל יקשט את שולחן החג שלנו, לכן זאת אטרקציה שנוכל לערוך בשבת האחרונה שלפני החג. נחתוך את הרימונים ונהנה מהגרגירים האדומים העסיסיים והמתוקים, גם נחתוך לפלחים את התפוחים כדי לטבול אותם בדבש, מאיפה משיגים דבש? תכף נראה.
  • -סדנה להכנת דבש: בערב השנה החדשה אנחנו בדרך כלל טובלים את התפוח שלנו בדבש שנקנה מהסופר, אבל אחרי שהבאנו תפוחים שקטפנו בעצמנו, למה שלא נביא גם דבש ישירות מהכוורן? סדנאות מהנות להכנת דבש ייקחו את הילדים לעולמו המרתק של הכוורן, ילמדו אותם על תהליך יצירת הדבש החל מהדבורות והצוף, וכמובן שבסוף יוצאים הביתה עם צנצנת דבש טרייה שתמתיק לנו את השנה החדשה.
  • -דיג: אולי הבילוי הכי לא מוערך בישראל, וכשאנחנו עוסקים באטרקציות שמקשטות לנו את שולחן החג, גם דיג יוכל לסגור לנו את הפינה של ראש הדג,למרות שזה יהיה קשה שבעתיים מאשר הפירות והדבש, כי מי אמר שנצליח לתפוס משהו וגם אם כן- שזה יהיה דג כשר? בכל אופן, דיג הוא בילוי מקסים ומיוחד לילדים עם האבות שלהם (במיוחד, אבל לא בהכרח).

השבת שלפני ראש השנה תהיה זמן נהדר להצטייד בחכה וכובע טמבל, ולזרוק את הפתיונות לתוך הים או אחד האגמים או הנחלים ששורצים דגים בארצנו (אין הרבה כאלה). גם אם אף פעם לא דגתם- אף פעם לא מאוחר להתחיל. דיג הוא בילוי של ציפייה וסבלנות, לפעמים הוא עלול לשעמם את הילדים, אבל הסבלנות משתלמת כשמשהו עולה בחכה שלנו או שלהם. תפסנו משהו טוב? יופי, יש לנו את הדג שיעשה אותנו לראש ולא לזנב.

-סיור ביקב: אחרי שדאגנו לברכות של שולחן החג נשאר לנו דבר אחד- היין, שצריך להיות משובח במיוחד לכבוד השנה החדשה. אז בואו נהנה לנו מבילוי מקסים לכל המשפחה של סיור ביקב בו נלמד דבר פשוט- כיצד מכינים יין? נתארח לנו בסביבת הכרם היפה והפסטורלית, נלמד על התהליך שראשיתו במיון הענבים, משם למעיכה ותסיסה ועד המוצר המוגמר.

הקליקו כאן ותמצאו עוד הרבה רעיונות לאטרקציות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here