הסיבות הנפוצות להחלפת מפתחות לרכב

0
194
קרדיט - Pixabay

בשנים האחרונות בתחום מנעולנות לרכב הוצגו שירותים חדשים רבים שכן מנעולנים שואפים לעזור ככל האפשר, גם כאשר הטכנולוגיה מתפתחת במהירות שיא. מומחים אלו מציעים מגוון שירותים, כגון החלפת מפתח לרכב, פריצה לרכב, קידוד מפתחות ועוד. עם זאת, לקוחות רבים עדיין אינם בטוחים מתי זה הזמן  המדויק לפנות למנעולן רכב.

סיבה מספר אחת: נעילת רכב

קיים מספר רב של שירותי מנעולנות רכב. כעת נתחיל עם המבוקש ביותר- נעילת רכב. האם אי פעם מצאתם את עצמכם ננעל מחוץ לרכב? בכל מקרה, מנעולן רכב היה היחיד שיכול לסייע לכם מבלי לגרום נזק לרכב שלכם. למרבה הצער, אין מכשיר או טכניקה שיכולים למנוע מדלתות להינעל. התיקון היחיד הוא להזמין מנעולן אמין ובעל ידע שיעזור לכם לפרוץ אותן מבלי לגרום לנזק למנעול המקורי.

שירות פתיחת נעילת תא המטען לרכב הוא שירות מבוקש נוסף. זה יכול להיות מצב חירום, במיוחד אם הנחתם משהו בעל ערך בתא המטען שלכם, מכיוון שלא כל דגמי הרכב מאפשרים גישה לתא המטען דרך תא הנוסעים. מנעולני רכב מקצועיים ובעלי ידע, לעומת זאת, יכולים לפתור בעיה זו בקלות. בעזרת שיטות עבודה מתקדמות, וביניהם גם שכפול מפתחות אשקלון, ניתן לפתוח את הרכב שלכם במהירות.

סיבה מספר שתיים: חילוץ של מפתח שבור

שימוש קבוע במפתח לרכב גורם לעיתים קרובות לתקלות הקשורות לבלאי. אינכם יכול להשתמש יותר ברכב  לאחר שהמפתח ישבר בסוויץ. ללא מכשירים מיוחדים, זה עשוי להיות די מאתגר להוציא אותו החוצה, ויכול לגרום לנזק יקר יותר. אז הגיוני לפנות מיד למנעולן. המנעולן מסיר את המפתח שנותר עם הכישורים הדרושים וציוד מיוחד.

סיבה מספר שלוש: תיקון הסוויץ

אם תנסו לשחרר בכוח מפתח שנתקע בסוויץ, אתם עלולים לגרום לנזק חמור. לאחר מכן, ייתכן שתדרשו להחליף או לתקן אותו. במקרה זה, שירותיו של מנעולן רכב היא הדרך הטובה ביותר לפתור בעיה זו. אבל חשוב לזכור שהשירות הזה הוא מאוד מיוחד. היצרן, הדגם והשנה של המכונית יקבעו באיזו מהירות איש מקצוע יכול לפתור את הבעיה שלכם מכיוון שצילינדרי הצתה שונים על סמך קריטריונים רבים.

סיבה מספר ארבע: קידוד מפתח רכב

מפתחות משדר חיוניים לאבטחת המכוניות. הם משתמשים בשבבים אלקטרוניים כדי להתממשק עם מערכת אימובילייזר של רכב, ומציעים את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות ופשטות. מערכת זו מוודא שהמנוע יכול להתניע רק על ידי מי שאתם יכולים לסמוך עליו. אבל, על מנת לטפל בבעיות כמו אובדן, נזק או תקלות בקלות, אתם בוודאות צריכים ליצור קשר עם איתמר מנעולים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here