הונדה רכבים מציגה את ג'ז היבריד החדש 2021

0
1043
הונדה רכבים מציגה את ג'ז היבריד החדש 2021
*קרדיט תמונה אתר הונדה רפי ורפאל מוסכים בע"מ – הונדה רחובות

נהגים אשר מעוניינים לרכוש רכב במקום הרכב הנוכחי שלהם, בוחנים כמה וכמה אופציות כדי למצוא את הרכב שיעניק להם את הפתרון המושלם לצרכים שלהם.

עבור מי שמעוניין לרכוש רכב בקטגוריה של סופר מיני, קיימת כעת האופציה המיטבית והיא הונדה ג'ז היבריד החדשה 2021 בעל רמת גימור גבוהה.

הייחוד של הונדה ג'ז היבריד 

בהשוואה לרכבים אחרים בקטגוריית סופר מיני, מדובר ברכב מאד מרווח הן בחלל הקדמי של הנהג והנוסע שלצידו והן במושב האחורי וכך לנוסעים היושבים במושב האחורי יש מרחב גדול יחסית עבור רגליהם ולכן הם יושבים בנוחות מרבית.

בחלק הקדמי של רכב זה קיים צג דיגיטלי גדול עבור מידע שימושי אשר כולל לוח בקרה ולוח מחוונים משוכלל אשר פועל בטכנולוגיה מתקדמת. הצג מאפשר לנהג ליהנות מראיית הדרך כשהוא מנווט באמצעות תוכנת ניווט, כשהוא משוחח באמצעות בלוטוס, או כשהוא מקשיב לאחת מהאפשרויות של המדיה המוצעות לו. 

מבנה הרכב ההיברידי 

מהנדסי הונדה הבינו את הצורך של הנהגים ולכן מבנה הרכב כולל חלונות רחבים במיוחד אשר יוצרים שדה ראייה רחב במיוחד אשר מקל מאד על הנהגים בנהיגה היום יומית.

תא המטען הוא מרווח ומאפשר אחסון קל ונוח של פריטים שימושיים כמו עגלת תינוק ותיקים לאחר מסע קניות ברשתות השיווק. במידת הצורך אפשר לקפל את המושב האחורי וכך ליצור מרחב גדול יותר בחלק הפנימי של הרכב וזאת עבור העברת ציוד גדול יותר שאינו נכנס בתא המטען.

חידושים ברכב הונדה ג'ז היברידי 

מערכות הבטיחות יוצאות הדופן שמקדימות את זמנן שהותקנו בדגמים החדשים של הונדה בשנים האחרונות, הותקנו גם ברכב ג'ז היברידי וכך הן מעלות באופן מהותי את איכות ובטיחות הנסיעה עבור הנהג ועבור כל שאר נוסעי הרכב. 

מכלול של כל היתרונות הללו מאפשרים לנהג ליהנות הן מנהיגה ברכב קומפקטי בעל תכנון פנימי פונקציונלי והן מנהיגה נוחה מאד ויכולת תמרון מהירה בעת הנהיגה בעיר. 

יתרונות טכניים של הרכב החדשני 

ברכב היברידי של 1498 סמ"ק, קיימים שני מנועים חשמליים, עשר כריות אוויר ואופציה של הנעה חשמלית המאפשרת לה לפעול על מאה אחוז של כוח חשמלי שקט. 

הרכב הוא גם חסכוני מאד בצריכת דלק, 16.1 ליטר לקילומטר מחוץ לעיר, ו – 20 ק"מ לליטר בתוך העיר.

לכן מי שמחפש רכב סופר מיני שיש בו את כל היתרונות, מחיר סביר, חסכוני, בטיחותי ונוח מאד לשימוש, בוחר לרכוש את הונדה ג'ז היבריד החדשה דגם 2021 בסוכנות הונדה https://honda.org.il/jazz

קרדיט – עדינה אקוקה 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here